lørdag, april 17

Rie Elise



Foto:RieEliseLarsen
Fantastiske Rie Elise tror jeg aldri jeg kommer til å gå lei. Duse, fine pastellfarger mot sterke fargebomber er akkurat slik jeg liker det! Jeg har en sette kasse liggende som helt klart skal bli gul, den skal Thelma få ha i dokkestuen sin.

Her har vi feiret ettåringen med familie, gode venner, deilige wraps og masse kake. Takk for en knall fin dag. Jeg stresset mellom kjøkkenet og vaskebøtta i hele dag så bildene ble litt nedprioritert, men det kommer nok noen få i morgen. Ha en fin lørdags kveld!

13 kommentarer:

victoria (huset i byen) sa...

Gratulerer så masse med ettåringen, og helt enig med deg går aldri lei rie elise sine flotte ting og farger.... herlig
ha en flott kveld
klem victoria

Bo med Lena sa...

Gratulerer med ettåringen:) Vi skal feire pappen i huset imorgen.

Flotte bilder! Rie Elise Larsen gjør det alltid så fint:) Ha en fortsatt fin helg!

Hege - BOLIGglede sa...

Digger også Rie Elise Larsen. Noe i stilen der som treffer meg rett i hjertet.:)
Har pusset opp dukkestue jeg, så det kan du glede deg til. Like moro for mor som for barna...;) (hvis ikke mere..)

Unknown sa...

Fintfintfint!!
:)

Vivian sa...

Kjempefint!
Som også resten av bloggen din er:)
Liker stilen din!

Gratulerer med ettåringen!

Klem Vivian

Inger Johanne sa...

Gratulerer med ettåringen!! Når du har ein ettåring skjønar du kor fort eit år kan gå..;-)

Nydelege bilder! - eg er òg veldig svak for Rie Elise, og syns dei nye lampane er kjempefine!

cathrine - trettien [31] sa...

Akkurat den stilen jeg liker! Fantastisk blogg! Jeg er herved fast følger.
Ha en fin dag.
Cathrine

Anonym sa...

Gratulerer med 1åringen! Det er en stor dag som må feires med stor baluba!

Helt enig med deg, Rie Elise er helt fantastisk flink!

Anonym sa...

KJEMPE FIN ER DET!!! HÅPER DU FÅR EN LITT ROLIGERE START PÅ EN FIN UKE!!

Therese sa...

Gratulerer så mye med den lille. Ja, er det ikke rart hvor fort de små vokser seg til? :) Jeg har jo ikke egne barn enda men er tante til tre (snart fire) og har vært tante i straks 12 år allerede. Synes det går helt skremmende fort...

Ellen sa...

så fin og inspirerende blogg du har! :) Den skal jeg følge! Jeg elsker også Rie Elise Larsen, så enkelt og så fint! Kan jeg spørre om hvor den hvite hyllen er fra? Den var også superfin! Fin dag til deg!

Ellen sa...

sorry, dumme meg, så ikke at du hadde skrevet at bildene var fra REL... ;)

PAKAR HERBAL INDONESIA sa...

Cara Paling Ampuh Mengobati Penyakit Kutil Ketuat Kelamin Pada Pria Wanita Hamil Tanpa Operasi Laser Di Penis Vagina Secara Tradisional Yang Di Jual Di Apotik De Nature Cara Mengobati Sipilis Dan Gonore Kencing Sakit Perih Keluar Nanah Asli Herbal Alami<SP

socials