onsdag, august 25

Messe tider

Det er messe tider og bloggen er desverre nedprioritert. Etter en super fin helg med NIB jentene føler jeg egentlig at jeg har mer å komme med, men akkurat nå er det lite tid. Håper dere synes det er ok at jeg tar meg en bitte liten pause. Jeg er snart tilbake. Jeg lover.  Enn så lenge ett pause bilde fra IKEA lanseringen. Bilde av barna og treet vil jeg veldig gjerne ha til rommet til Thelma. Synes det er nydelig. Håper å kanskje se noen av dere på messa på fredag. Kommer du? Ha en deilig, deilig uke så lenge. Klemmer fra Lahell

10 kommentarer:

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Gave og interiør??
Jepp, I'll be there ;)

små og store drømmer sa...

Enig. Det bildet var superfint :)
God helg når den tid kommer :)

signerat 71 sa...

Hej,
vilken härligt fin & inspirerande blogg du har - hit kommer jag gärna igen.
Jag lägger till mig som följare så jag inte missar dina inlägg!
kram J

Anonym sa...

hmm.. her var det mye flott ja. merkelig at jeg ikke har funnet deg tidligere.. må bla litt og så hører du nok mer fra meg :))

god tur på messa..

Nonna sa...

Hi! I just found your blog. Lovely pictures! I´ll be back!

Hege Synøve Kolstad Evensen sa...

Ja! Klart jeg kommer:)
Jobber som faglærer i interiør og utstillingsdesign, tropper opp med 40 elever for å møte kommende trender!

Ha en strålende messe fredag:)

mette sa...

kom fort tilbake! har kind of blitt avhengi av bloggen din :) go helg!

Anonym sa...

åååå jeg må vist på Ikea snart - se hva de har fått inn her i landet - med annen fokusering må man noen ganger lete fram ting som man har sett på de norske bloggene!
Uttrolig interesangt og spennende egentlig - ja sånn er det egentlig med det meste - HVOR stor er ikke den norske interiør blogg verden blitt - noe helt annet med de spanske...

Unknown sa...

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40

PAKAR HERBAL INDONESIA sa...

Cara Paling Ampuh Mengobati Penyakit Kutil Ketuat Kelamin Pada Pria Wanita Hamil Tanpa Operasi Laser Di Penis Vagina Secara Tradisional Yang Di Jual Di Apotik De Nature Cara Mengobati Sipilis Dan Gonore Kencing Sakit Perih Keluar Nanah Asli Herbal Alami<SP

socials