mandag, mai 16

Upstairs


Ingen fargebonanza her oppe. Sort og hvitt er kanskje de fargene jeg trives aller best med. Særlig på soverommet. Skaper en ro og harmoni som får meg til å slappe av. Ifralahellmannen hadde nok sovet like godt, om rommet hadde vært rosa, grønt eller oransje... litt typisk mann der kanskje?

Ny rislampe fra Ikea har funnet veien til soverommet og i trappa har en ny loppelampe fått plass. På skapet på soverommet har jeg fått opp Anne Blacks fine knotter - det er de nydeligste knottene jeg noen gang har hatt. Disse MÅTTE jeg bare ha og hadde store problemer med å bestemme meg for farge. Heldigvis har jeg flere på jobb og dette blir helt sikkert ikke de siste!

Nå står cupcakes baking for tur og i morgen blir det en skikkelig kosedag. 17. mai er en favorittdag her i huset og vi gleder oss store som liten! Ønsker deg som titter innom en fin feiring. Hipp hipp hurra fra Lahell:)

16 kommentarer:

Vilmelinas liv - Ellen-Marie sa...

Herlig soverom,så svalt og fint med svart-hvitt! - og sengetøyet er helt hjertebank :)
God 17.mai til deg og dine!
Klem Ellen

Anonym sa...

Heia!

Så stilig med svart trapp, og både rislampen fra Ikea og loppislampa var stilig!
Herlige detaljer her og der... Og nydelige bilder!

Ha en fin kveld! :)

Rarerina sa...

Liker overetagen din godt. Sto med det sengetøyet i hendene i Køben, og angrer litt nå på at det ikkje ble med hjem.... Veldig fint. Og kjentes deilig ut. Kanskje neste gang.
God 17.mai til dere!

MiaNostalgia sa...

Kjempefint soverom og trappeoppgang. Flott med kontrastene mellom det hvite og det sorte. Likte også veldig godt knotten med det gule mønsteret. NICE! :-) Ha en fin 17.mai feiring.

Fargebarn sa...

Fine bilder av et fint hjem. Jeg elsker sort og hvitt. Kunne også tenkt meg å ha hvite gulv. Men med en parkett som snart bikker 3 år gammel syns jeg at jeg ser mannen om jeg hadde gått i gang med å male! Ha en finfin 17. mai feiring i morgen! Hipp hipp Hurra!

Kathrine 'Glimt' sa...

ja... jeg kunne flytta rett inn ;)

Loppedilla sa...

så flott soverom dokker har! kjempefint og helt enig med dæ... de knottene va jo superfine!

Design-Shimmer sa...

Liker bildene, god stemning og flotte interiørdetaljer.....

millandante sa...

SNYGGT!!!!!!

Mvh Milla

sa...

Jeg kom over den fine bloggen din i dag :O) Her var det mye fint å se og lese om :O) Og butikken din skal jeg ta en tur innom :O)

Ønsker deg en god uke!

Carina:O)

Anonym sa...

Black and white is so classical combination :) pretty used for interior decoration. Great post

Regards holiday apartment london

Elisabeth Lund sa...

Hei!
Jeg synes den lille wallstickeren i trappen var så fin, er det lov å spørre hva den heter og hvor du har kjøpt den?
Mvh

Lille Liljehvit sa...

Så stilig hjem du har! Jeg blir alltid inspirert når jeg titter innom hos deg! :) Jeg elsker sånn små detaljer som f.eks den lille 'blomsten' i svart wallpaper i trappen din... Og skittentøys-bag'en er jo super!! Ikke ofte man blogger om skittentøy, men når man har en sånn fin skittentøys- 'kurv', så er det jo en fryd! ;) blunke...

Jeg syns det er flott at du har vunnet Nespressomaskin og mer! Og vel fortjent! :)

Takk for en nydelig blogg. Jeg følger alltid med på hva du skriver :)

Klem fra Lilja

Mimii sa...

It's so perfect ! I'm in love with your decoration

Unknown sa...

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40

PAKAR HERBAL INDONESIA sa...

Cara Paling Ampuh Mengobati Penyakit Kutil Ketuat Kelamin Pada Pria Wanita Hamil Tanpa Operasi Laser Di Penis Vagina Secara Tradisional Yang Di Jual Di Apotik De Nature Cara Mengobati Sipilis Dan Gonore Kencing Sakit Perih Keluar Nanah Asli Herbal Alami<SP

socials